Телескоп Omegon Advanced 150/750 EQ-320

* Условията за Лични Данни
980.00 лв
Телескоп Omegon Advanced 150/750 EQ-320 1
980 лв

Този телескоп предлага вълнуващи възможности за изследване на космоса. Екипиран с паралеличен основен огледало от 150 мм и фокусно разстояние от 750 мм, той предоставя ясни и детайлни изображения на небесните обекти. Независимо дали сте новак или опитен астроном, този телескоп ще ви потопи във вълшебството на космоса. Монтировката EQ-320 осигурява стабилна основа за телескопа, позволявайки ви да проследявате небесните обекти с гладкост и точност. Неговият ръчен фин регулатор ви позволява да насочвате телескопа с лекота и прецизност, като ви дава възможността да откриете дори най-трудно достъпните космически обекти. С вградения LED търсач ще можете лесно да откривате небесните обекти, като ги следвате с увереност и прецизност. Няма да изпуснете нито една звезда, планета или мъглявина, дори ако сте начинаещ в астрономията. От Луната и планетите на Слънчевата система до далечни галактики и звездни купове, този телескоп ще ви открие красотата и тайните на космоса. С двата включени окуляра и своята възможност за голямо увеличение, той предлага безгранични възможности за наблюдение на небесните обекти. Телескопът включва всичко необходимо за започване на вашия астрономически път, включително монтировка, триножник, LED търсач и два окуляра с диаметър от 1.25". Сега е моментът да отворите вратите на космоса и да изследвате неговите чудеса с Омегон Advanced Telescope 150/750 EQ-320.

Основни Характеристики:

• Оптичен диаметър: 150мм - Впечатляваща сила на събиране на светлина за ясни и детайлни изображения.

• Фокусно разстояние: 750мм - Идеално за наблюдения на планети, звезди и мъглявини.

• Монтировка EQ-320: Прецизно проследяване на небесни обекти за безупречно изследване.

• LED търсач: Лесно намиране на небесни обекти за уверени наблюдения.

• Компактен пакет: Включва всичко необходимо за незабавно започване на наблюденията.

С възможностите на този телескоп вие сте готови да превърнете всяка нощ в едно уникално космическо приключение. Разгадайте тайните на Луната с ясни изображения на нейната повърхност. Открийте детайлите на Юпитер, Сатурн и другите планети на нашата Слънчева система. Погледнете в далечните кътчета на галактиката и се възхитете на красотата на небесните обекти. С помощта на LED търсача ще откриете небесните обекти лесно и уверено, започвайки вашия космически разход със сигурност и прецизност. Монтажът EQ-320 осигурява стабилна основа за телескопа, позволявайки ви да следите небесните обекти с гладкост и точност. С големия си резервоар за аксесоари, вие ще имате всичко необходимо на ръка за вашия нощен космически път.

Включени Аксесоари:

• Телескоп с Монтаж и Триножник

• LED Търсач

• Два 1.25" Окуляра (25мм и 10мм)

Вашето пътешествие на откриване във Вселената ви очаква. С нашия Небесен Оптичен Пътешественик, космосът е вашият за изследване, една звезда по една. Започнете вашето космическо приключение и отключете загадките на нощното небе.

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта: