Телескоп рефрактор Meade AC 90/900 Polaris EQ

790.00 лв
Телескоп рефрактор Meade AC 90/900 Polaris EQ
790 лв
-12%

Рефракторният телескоп Meade Polaris 90 mm EQ отключва портите към безкрайната просторна симфония на космоса. Луната се издига на небето и се отразява в орбитата на вашето вълшебно око. Вие не само виждате нейната блестяща повърхност, но и забелязвате танцуващите фази, променящи се като нежни сенки. С пръстените на Сатурн, прекрасните му спътници и Голямото червено петно на Юпитер, разкривате невероятната грация и величие на планетите в нашата Слънчева система. Окулярите и лещите на Барлоу, които са част от комплекта, разширяват възможностите ви за откриване на тайни, скрити в безкрайните далечини на космоса. Галактики, мъглявини и далечни звезди се разкриват пред вас, като ви извличат от ограниченията на земния свят и ви накарват да се потопите в тяхната величествена красота. С германската екваториална монтировка и органите за бавно движение сте свързани с движението на небесните тела, докато те пленяват въображението ви с нощното си танцуване. Триножникът, изработен от здрава стомана, ви осигурява стабилна и уверена позиция по време на наблюденията, позволявайки ви да се фокусирате изцяло върху космическите чудеса. Но ако имате нужда от малко помощ и ориентация в безкрайното небе, AutoStar Suite Astronomer Edition е вашето представителство в света на астрономията. Този софтуер разкрива пред вас над 10 000 небесни обекта, като ви предлага вълшебната възможност да изследвате и планирате вашите нощни наблюдения.

Характеристики:

• Телескопът се предлага с всичко, от което се нуждаете, за да видите чудесата на нощното небе за пръв път.
  • Рефракторният телескоп 90 mm осигурява ярки и детайлни изображения, което е идеално за наблюдения на наземни и небесни обекти.
  • Включва стабилна екваториална монтировка с органи за управление за бавно движение, което улеснява проследяването на небесни обекти, докато те се движат по нощното небе.
  • Предлага се с 3 окуляра, които осигуряват ниско, средно и високо увеличение за наблюдение на широка гама от обекти (Луната, планетите или наземни обекти).
  • Допълнително DVD с планетариума Autostar Suite Astronomy с над 10 000 небесни обекта (само за Windows PC).
  • Включва визьор с червена точка, който Ви помага да откривате обектите, които искате да наблюдавате.

Допълнителни спецификации