Рефракторен телескоп Meade Polaris 90 mm EQ

* Общите условия
* Условията за Лични Данни
Рефракторен телескоп Meade Polaris 90 mm EQ
839.95 лв

Рефракторният телескоп Meade Polaris 90 mm EQ отключва портите към безкрайната просторна симфония на космоса. Луната се издига на небето и се отразява в орбитата на вашето вълшебно око. Вие не само виждате нейната блестяща повърхност, но и забелязвате танцуващите фази, променящи се като нежни сенки. С пръстените на Сатурн, прекрасните му спътници и Голямото червено петно на Юпитер, разкривате невероятната грация и величие на планетите в нашата Слънчева система. Окулярите и лещите на Барлоу, които са част от комплекта, разширяват възможностите ви за откриване на тайни, скрити в безкрайните далечини на космоса. Галактики, мъглявини и далечни звезди се разкриват пред вас, като ви извличат от ограниченията на земния свят и ви накарват да се потопите в тяхната величествена красота. С германската екваториална монтировка и органите за бавно движение сте свързани с движението на небесните тела, докато те пленяват въображението ви с нощното си танцуване. Триножникът, изработен от здрава стомана, ви осигурява стабилна и уверена позиция по време на наблюденията, позволявайки ви да се фокусирате изцяло върху космическите чудеса. Но ако имате нужда от малко помощ и ориентация в безкрайното небе, AutoStar Suite Astronomer Edition е вашето представителство в света на астрономията. Този софтуер разкрива пред вас над 10 000 небесни обекта, като ви предлага вълшебната възможност да изследвате и планирате вашите нощни наблюдения.

Характеристики:

• Телескопът се предлага с всичко, от което се нуждаете, за да видите чудесата на нощното небе за пръв път.
  • Рефракторният телескоп 90 mm осигурява ярки и детайлни изображения, което е идеално за наблюдения на наземни и небесни обекти.
  • Включва стабилна екваториална монтировка с органи за управление за бавно движение, което улеснява проследяването на небесни обекти, докато те се движат по нощното небе.
  • Предлага се с 3 окуляра, които осигуряват ниско, средно и високо увеличение за наблюдение на широка гама от обекти (Луната, планетите или наземни обекти).
  • Допълнително DVD с планетариума Autostar Suite Astronomy с над 10 000 небесни обекта (само за Windows PC).
  • Включва визьор с червена точка, който Ви помага да откривате обектите, които искате да наблюдавате.

Допълнителни спецификации